Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Změna lhůty pro podání nabídek



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka a instalace vyvolávacího systému
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka a instalace vyvolávacího systému pro přepážková pracoviště MěÚ Česká Lípa. Jedná se o pracoviště matriky (objekt nám. T. G. Masaryka č. p. 1), oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů a úsek evidence vozidel (objekt Děčínská č. p. 413) a oddělení přestupků a řidičských průkazů (objekt U Vodního hradu č. p. 2974). Součástí předmětu VZ je také zaškolení obsluhy a záruční servis vyvolávacího systému.


Prohlídka místa plnění se koná dne 8.10.2018 od 13 do 14 hod.
Sraz účastníků ve 13:00 před kanceláří vedoucí správního odboru č.9, nám. T.G. Masaryka čp. 1, 1. patro.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: náměstí T. G. Masaryka 1/1
47001 Česká Lípa
Kontakt: Ing. Martina Zusková, vedoucí majetkového oddělení, tel: 487 881 226, email: zuskova@mucl.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR II. kategorie
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 22.10.2018 13:00
Datum zahájení: 01.10.2018 10:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: