Veřejná zakázka: Nákup kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace v letech 2022-2024

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1451
Systémové číslo: P24V00000133
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-011033
Datum zahájení: 11.02.2022
Nabídku podat do: 11.02.2022 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace v letech 2022-2024
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
nákup kancelářských potřeb pro obd. 2022-2024 - původně uveřejněno na www.profilzadavatele.cz, který byl v roce 2024 zrušen

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - zjednodušené podlimitní řízení
    Důvod použití jednacího řízení:
    zadávací řízení realizováno centrálním zadavatelem Městem Česká Lípa ve smyslu § 9 odst. 1 písm. b) ZZVZ
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Česká Lípa

Zadavatel

  • Úřední název: Samostatná školní jídelna, Česká Lípa, 28. října 2733, příspěvková organizace
  • IČO: 49864548
  • Poštovní adresa:
    28. října 2733
    47006 Česká Lípa
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2024-050364

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
28. října 2733
47006 Česká Lípa

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky