Veřejná zakázka: Nákup kancelářských potřeb pro město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2025 - 2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1485
Systémové číslo: P25V00000021
Evidenční číslo zadavatele: 39/2024
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-003317
Datum zahájení: 08.10.2024
Nabídku podat do: 24.10.2024 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup kancelářských potřeb pro město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2025 - 2026
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Nákup kancelářských potřeb pro město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2025 - 2026. Tato veřejná zakázka byla zadána na základě centralizovaného zadávacího řízení dle § 9 odst. 1 písm. b) ZZVZ centrálním zadavatelem městem Česká Lípa. Nákup kancelářských potřeb bez využití náhradního plnění.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Sociální služby města České Lípy, příspěvková organizace
  • IČO: 72745339
  • Poštovní adresa:
    Ústecká 2855
    47001 Česká Lípa

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Ústecká 2855
47001 Česká Lípa

Kontakt

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Kancelářské potřeby 30192000-1

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky