Veřejná zakázka: Nákup vybavení pro jednotky JSDHO a Česká Lípa - Stará Lípa

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1310
Systémové číslo: P23V00000107
Evidenční číslo zadavatele: 059/2023
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 13.11.2023
Nabídku podat do: 05.12.2023 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup vybavení pro jednotky JSDHO a Česká Lípa - Stará Lípa
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky (dále jen předmět VZ) jsou dodávky vybavení pro dvě jednotky sboru dobrovolných hasičů obce Česká Lípa (dále jen JSDHO), tj. JSDHO Dobranov a JSDHO Česká Lípa – Stará Lípa.
Zadávací řízení na sjednání rámcové kupní smlouvy.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Česká Lípa
  • IČO: 00260428
  • Poštovní adresa:
    náměstí T. G. Masaryka 1/1
    47001 Česká Lípa
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635398

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mucl.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva_k_podání_nabídky_sign.pd f 547.22 KiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací_dokumentace_JSDHO_sig n.pdf 511.60 KiB
Příloha č. 1 Specifikace vybavení a jednotkových cen Archiv ZIP Priloha_1_specifikace vybavení a jednotkových cen.zip 31.62 KiB
Příloha č. 2 Návrh rámcové kupní smlouvy Dokument PDF Priloha_2_ramcova_smlouva.pdf 246.23 KiB
Příloha č. 3 VZOR - Čestné prohlášení o akceptaci rámcové kupní smlouvy Dokument MS Word Příloha_3_VZOR ČP o akceptaci smlouvy.doc 46.50 KiB
Příloha č. 4 VZOR - Titulní list nabídky Dokument MS Word Příloha_4_VZOR Titulní list nabídky.doc 56.00 KiB
Příloha č. 5 VZOR - Čestné prohlášení - kvalifikace Dokument MS Word Příloha_5_VZOR ČP kvalifikace.doc 47.00 KiB
Příloha č. 6 VZOR - seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha_6_VZOR seznamu poddodavatelů.doc 84.50 KiB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
13.11.2023 13:33 výzva Karolína Bůžková Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí_o_výběru_dodavatele _sign.pdf 367.77 KiB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná_zpráva_zadavatele_sign .pdf 625.84 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová kupní smlouva https://smlouvy.gov.cz/smlouva/27527707 Dokument PDF odpoved_zverejneni.pdf 55.88 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.mucl.cz/vz00001310

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky