Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je sjednání rámcové dohody na nákup drobných kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa (dále jen centrální zadavatel) a jeho 23 příspěvkových organizací (dále jen pověřující zadavatel) včetně jejich doručování na zadavateli určená místa dodání.
1Drobnými kancelářskými potřebami se rozumí psací potřeby, mapy, rychlovazače, zakládací obaly, bloky, pořadače, spisové desky, archivační boxy, děrovačky, sešívačky, nůžky, lepidla, izolepy, kancelářské sponky, popisovače, zvýrazňovače, obálky a poštovní tašky, kancelářský papír atd. definované v položkách nákupního koše – příloha č. 1.1, resp. 1.2 ZD.
Předmět dodávky je rozdělen dle sociálních a environmentálních aspektů na následující skupiny výrobků.
Skupina A: Ekologicky šetrné výrobky
Skupina B: Výrobky z recyklovaných materiálů
Skupina C: Výrobky z recyklovaných plastů a PP
Skupina D: Běžné kancelářské potřeby
Veřejná zakázka je ve smyslu § 35 zákona rozdělena na dvě samostatné části:
1. část VZ - Dodávka kancelářských potřeb s využitím náhradního plnění
2. část VZ - Dodávka kancelářských potřeb bez využití náhradního plnění
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mucl.cz)
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz