Veřejná zakázka: KD Crystal - rekonstrukce vstupu a sociálních zařízení

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 1008
Systémové číslo: P21V00000052
Evidenční číslo zadavatele: VZ/019/2021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 08.06.2021
Nabídku podat do: 28.06.2021 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: KD Crystal - rekonstrukce vstupu a sociálních zařízení
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Stavební práce spočívající ve stavebních úpravách vstupu, zádveří, sociálních zařízení v budově KD Crystal v České Lípě a prostor před kulturním domem.


Jistota za nabídku ve smyslu § 41 ZZVZ výši 180.000.

Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16.6. 2021 od 10:00 hod.
Sraz účastníků je před vchodem do budovy KD Crystal, ul. Boženy Němcové v České Lípě.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 10 714 588 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Česká Lípa

Zadavatel

  • Úřední název: Město Česká Lípa
  • IČO: 00260428
  • Poštovní adresa:
    náměstí T. G. Masaryka 1/1
    47001 Česká Lípa
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635398

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mucl.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Dokument PDF signed_Zadávací_dokumentace_-K D_Crystal.pdf 325.92 KB
Příloha č. 1 projektová dokumentace Archiv ZIP PD_KD_Crystal_soc.zip 21.94 MB
Příloha č. 2 soupis stavebních prací Dokument MS Excel Příloha č. 2 - soupis stav. prací.xlsx 356.89 KB
Příloha č. 3 návrh SoD Dokument PDF příloha č. 3 - návrh SoD.pdf 315.81 KB
Příloha č. 4 závazné pokyny k postupu a přerušení provádění stavebních prací Dokument PDF příloha č. 4 - Závazné pokyny k postupu a přerušení prov. stav. prací.pdf 105.38 KB
Příloha č. 5 čestné prohlášení k akceptaci smluvních a obch. podmínek Dokument MS Word Příloha č. 5 - Čestné prohlášení o akceptaci podmínek_k editaci.doc 46.00 KB
Příloha č. 6 VZOR - seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 6 - Vzor seznamu poddodavatelů k editaci.doc 84.00 KB
Příloha č. 7 VZOR - titulní list nabídky Dokument MS Word Příloha č. 7 - Titulní list nabídky.doc 78.50 KB
Příloha č. 8 aspekty odpovědného zadávání Dokument PDF Příloha č. 8 - odůvodnění OVZ.pdf 100.70 KB
Příloha č. 9 VZOR - čestné prohlášení o splnění kvalifikace Dokument MS Word Příloha č. 9 - Vzor čestného prohlášení dle § 53 odst. 4_k editaci.doc 46.50 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
08.06.2021 09:21 výzva Martina Hofmanová Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF signed_Rozhodnutí_o_výběru_dod avatele_-_KD_Crystal.pdf 196.29 KB
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení Rozhodnutí o zrušení Dokument PDF signed_Rozhodnutí_o_zrušení.pd f 212.68 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF signed_Písemná_zpráva.pdf 196.73 KB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.mucl.cz/vz00001008

Seznam účastníků