DBID: 1065
Systémové číslo: P21V00000109 Evidenční číslo zadavatele: VZ/047/2021 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-011033
Datum zahájení:
03.11.2021
Nabídku podat do:
24.11.2021 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Nákup kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2022 - 2024
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je nákup drobných kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho 23 příspěvkových organizací včetně jejich doručování na zadavateli určená místa dodání.
Centrální zadavatel Město Česká zadává tuto zakázku postupem dle § 9 odst. 1), písm. b) ZZVZ pro Město Česká Lípa a dalších jeho 23 příspěvkových organizací.
Zadávací řízení je rozděleno na dvě části ve smyslu § 35 ZZVZ
1. část VZ - nákup kancelážských potřeb s využitím náhradního plnění
2. část VZ - nákup kancelářských potřeb bez využití náhradního lnění
Pro plnění každé z částí této VZ bude vybrán jediný dodavatel. Ten poté uzavře rámcovou kupní smlouvu s každým příslušným zadavatelem samostatně.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
5 057 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Česká Lípa
Zadavatel
Úřední název: Město Česká Lípa
IČO: 00260428
Poštovní adresa: náměstí T. G. Masaryka 1/1
47001 Česká Lípa
Id profilu zadavatele ve VVZ: 635398
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mucl.cz)