Veřejná zakázka: Nákup kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2022 - 2024

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1065
Systémové číslo: P21V00000109
Evidenční číslo zadavatele: VZ/047/2021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 03.11.2021
Nabídku podat do: 24.11.2021 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace 2022 - 2024
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je nákup drobných kancelářských potřeb pro Město Česká Lípa a jeho 23 příspěvkových organizací včetně jejich doručování na zadavateli určená místa dodání.

Centrální zadavatel Město Česká zadává tuto zakázku postupem dle § 9 odst. 1), písm. b) ZZVZ pro Město Česká Lípa a dalších jeho 23 příspěvkových organizací.

Zadávací řízení je rozděleno na dvě části ve smyslu § 35 ZZVZ

1. část VZ - nákup kancelážských potřeb s využitím náhradního plnění
2. část VZ - nákup kancelářských potřeb bez využití náhradního lnění

Pro plnění každé z částí této VZ bude vybrán jediný dodavatel. Ten poté uzavře rámcovou kupní smlouvu s každým příslušným zadavatelem samostatně.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 5 057 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Česká Lípa

Zadavatel

  • Úřední název: Město Česká Lípa
  • IČO: 00260428
  • Poštovní adresa:
    náměstí T. G. Masaryka 1/1
    47001 Česká Lípa
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635398

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mucl.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy